[Français Français]
[Contact]

NieuwsKoppen België

🔒
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderDommel forum

Niks geen telefoon,internet [ Digitale radio of televisie storing ]

Na 23 dagen ,terug telefoon,internet,
En dat voor iets dat een paar minuten duurt,omzetting van de lijn,
De klant met respect behandelen en beleefd communiceren dat de lijn een storing heeft,dat bestaat niet bij Dommel.
Of zullen wij ook een ticket aanmaken als de maandelijkse rekening binnenkomt?

  • 27 Oktober 2018 om 12:02

Nog steeds [ Storing ]

14 dagen,geen telefoon,internet,
Dommel trekt zich er niks van aan,
Zelfs hulpdiensten kunnen niet gebeld worden,
Ja er zijn nog mensen die geen gsm hebben

  • 16 Oktober 2018 om 22:11

11dagen geen telefoon internet [ Digitale radio of televisie storing ]

Reeds 11dagen geen internet telefoon,telefoon wordt niet opgenomen,na 6minuten verbinding verbroken,als je naar commerciële lijn vraagt antwoord er iemand,wij houden je op de hoogte,ticket dat reeds de tweede werd opgemaakt wordt gesloten zonder gevolg,weer opnieuw ticket gemaakt na 5dagen ook geen gevolg,
Blijf weg van Dommel ,valt niet met te werken,

  • 14 Oktober 2018 om 23:21

Onmogelijkheid bellen naar Mobistar GSM nummers [ Storing ]

Mobistar gsm nummer WEL bellen met onze Dommel telefoon.

sbobet asia

  • 14 Augustus 2017 om 08:37

Dommel Freedom icm alarmcentrale ? [ Algemeen ]

Hallo, ik heb een alarmcentrale met gsm module (1 oproep naar meldkamer per dag).
Kan ik hiervoor gebruik maken van de Freedom formule ?

  • 20 April 2017 om 22:14

Emails ? [ Algemeen ]

Er zit niets anders op dan dit via de klantenservice opgelost te krijgen.
Geldt in België ook 2 weken bedenktijd?

Zo ja, kijk dan eens of je over kunt stappen naar een andere provider. Krijg je vaak ook nog een gratis modem/router.

  • 27 April 2016 om 20:20

Emails ? [ Algemeen ]

Geachte,

Begin deze maand had ik probleem met mijn modem,(modem viel uit). ze hebben gezegd dat de modem stuk is,dat ik een nieuwe modem moest aanschaffen.ik vroeg de prijs 98 eur zonder levering ,ik vond het wat te duur. ze hadden mij iets voorgesteld om terug 2 jaar bij hun te blijven(2jaar contract dus) dat het goedkoper zal zijn rond 50eu. ik heb gevraagd om ze zelf te gaan halen ,als het mogelijk was.Het was inorde, en dat het maar 25 eu zal kosten. dus ben ik die ook effectief zelf gaan halen. Maar nu zie ik dat het 98 eu van mijn rekening afgehouden is. ik bel naar klantendienst ze kunnen mij niet helpen. ze gingen mij terug bellen maar nope. Wil je mij eens helpen met deze situatie. Mvg

  • 27 April 2016 om 19:08

Probleem met internet [ Storing ]

Zet ook de achterliggende apparatuur uit zoals router en pc.
Start dan alles weer op, eerst de fritzbox minuutje wachten en dan de rest.

Als dat niet helpt vrees ik dat de Fritzbox defect is. Bel dan naar de helpdesk.

  • 11 Augustus 2014 om 10:21

Probleem met internet [ Storing ]

Deze namiddag was er rond 17h een stroompanne bij mij thuis. Sederdien kan de Fritzbox 7360 geen internetverbinding meer maken.

Log: PPPoE error: Timeout.

Kan ik hier iets aan doen?
Suggesties?

Ik heb de modem reeds opnieuw opgestart,
eens terug naar factory settings gezet (zonder resultaat, dus maar backup terug gezet)
de firmware staat op de meest recentste versie 111.06.06

  • 10 Augustus 2014 om 20:55

dynamisch dns [ Nieuws van Dommel ]

Ik zit al jaren bij dyndns.org, maar volgens mij wordt de gratis dynamische dns niet meer aangeboden.
Er zijn echter nog wel andere.

http://www.noip.com/
http://freedns.af...
http://www.dnsexi...cmd=dynDns
https://www.namec...eedns.aspx

  • 23 Maart 2014 om 10:20

Probleem met internet [ Storing ]

Hallo,

Zijn er nog mensen die niet op internet kunnen. Ik krijg de melding "limited". Het is al sinds iets voor 18u.
En ook geen telefoon.

  • 27 September 2013 om 19:13

Onmogelijkheid bellen naar Mobistar GSM nummers [ Storing ]

Na marktonderzoek zijn 2 gezinsleden overgestapt naar Mobistar ... en idd we kunnen ze niet meer bellen met onze Dommel telefoon ... "Het oproepnummer is niet in gebruik" Sad !!!

Toevallig is er iemand op bezoek met een Mobistar gsmnummer van enkele jaren oud , en wonder boven wonder geloof het maar we kunnen deze Mobistar gsm nummer WEL bellen met onze Dommel telefoon.

Wie kan er nog aan uit ? Shock

En wie gaat dit verklaren en liefst oplossen? Dommel, Mobistar of de ombudsman ?

  • 24 April 2013 om 21:53

2013/04/05 - Geen internetverbinding [ Storing ]

Zowel ikzelf als bij mijn ouders (2 aparte adressen en abonnementen) geen internet sinds ergens in de namiddag (5/4/2013) in regio Lier. Ik krijg telkens een PPPoe timeout in de log van mijn Fritzbox.

Het gaat dus om een storing in de regio.

  • 5 April 2013 om 20:14

2013/04/05 - Geen internetverbinding [ Storing ]

Locatie : Gemeente Borsbeek

status modem..
Connection Type: Automatic Configuration - DHCP
Internet Address: 0.0.0.0

  • 5 April 2013 om 17:36

Onmogelijkheid bellen naar Mobistar GSM nummers [ Storing ]

Admin schreef:

Ik heb vaker onderwerpen over deze problematiek gelezen. Het ligt hem dan aan de provider Mobistar.

Er kan iets fout zitten in de routing bij Mobistar of erger je provider heeft geen afspraken met Mobistar.

Het beste is de klantenservice hiervan op de hoogte te stellen.

Het ligt sowieso aan Mobistar en niet aan Dommel? Wilt dit zeggen dat in België geen enkele Mobistar klant gebeld kan worden door een Dommel telefoonlijn? Dit lijkt me nogal een zeer groot probleem wat ook door Dommel zou moeten aangekaart worden bij Mobistar dan, niet?

Moest dit daadwerkelijk zo zijn weet ik niet zeker of we wel bij Dommel klant gaan bellen aangezien dit een nogal groot ongemak is, ik heb gisteren een mail gestuurd naar de servicedesk, hopelijk hebben deze een oplossing.

Bedankt voor je spoedig antwoord!
  • 20 Januari 2013 om 21:33

Onmogelijkheid bellen naar Mobistar GSM nummers [ Storing ]

Ik heb vaker onderwerpen over deze problematiek gelezen. Het ligt hem dan aan de provider Mobistar.

Er kan iets fout zitten in de routing bij Mobistar of erger je provider heeft geen afspraken met Mobistar.

Het beste is de klantenservice hiervan op de hoogte te stellen.

  • 20 Januari 2013 om 10:46

Onmogelijkheid bellen naar Mobistar GSM nummers [ Storing ]

Ik heb reeds enkele keren opgemerkt dat ik naar sommige GSM-nummers niet kon bellen, dat ik meteen een melding kreeg in het Engels "dit nummer is niet actief" of iets dergelijks, naar andere GSM-nummers ging het dan weer prima...

Ik heb vandaag dan gemerkt dat dit enkel is naar GSM nummers die Mobistar gebruiken als netwerkleverancier (of Telenet die zelf ook Mobistar gebruikt)... Heeft iemand hetzelfde probleem voor gehad?

  • 19 Januari 2013 om 18:26

Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet! [ Opleveringsproblemen ]

Hallo Smile
Dank je wel voor de snelle response. Nee, ik ben al 5 jaar klant bij Dommel en dit was maar een upgrade naar de snellere (duurste) lijn. Ik ben zelf een ITer en ik moest zelf met BLG en Dommel bellen om de overschakeling op beide kanten op te volgen want BLG was er iets vergeten en Dommel heeft dat niet opgevolgd, dus ik was er tussen en dat was door Dommel beloofd dat het op vrijdagavond in orde zou moeten zijn en voila - niks marcheert en ze hebben een brugdag vandaag... Als ze me woensdag niet kunnen helpen dan zal ik zeker en vast uw advies volgen Smile

Nog eens bedankt en prettige feesten!

Grtz,
Michael.

  • 24 December 2012 om 14:10

Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet! [ Opleveringsproblemen ]

Ben je daarvoor een nieuw contract aangegaan? Of is je huidige contract aangepast aan de nieuwe omstandigheden?

Dit is van belang i.v.m. het opzeggen.

Ik ben bang dat je dommel de gelegenheid moet geven het probleem op te lossen. Dat neemt niet weg dat dit binnen een acceptabele termijn moet gebeuren.

Het best kun je ze schriftelijk en aangetekend (fax ontvangstbewijs is ook mogelijk) "in gebreke stellen" en een oplostermijn van een week eisen. Lukt het niet dan zijn ze in gebreke gebleven en kun je je contract als ontbonden beschouwen.

Ik ben trouwens niet van dommel.

Succes.

  • 24 December 2012 om 14:02

wachten ... wachten... wachten .... [ Opleveringsproblemen ]

1 ste tel bij helpdesk zeiden ze niet langer dan 14 dagen tevoren aansl vragen en betalen.
Alles gestart (betaald ) half jan 2011, uiteindelijk een afspraak vorige vrijdag voor technieker. Noppes, geen bezoek, geen bericht (noch GSM noch nota in de bus). Helpdesk bij Dommel weten ze van niets, ze onderzoeken het (luid het). Ondertussen blijven ze wel facturen voorleggen, die je zou moeten betalen, tot wanneer het actief is, en nadien wordt het gereguleerd(zou moeten).
Heb nu zelf een datum voorgesteld waar zij op moeten reageren, en vermeld dat ik dus nu met extrakosten zit>> hogere GSMrekening ( geen vaste lijn nog niet), eerste facturen betaald. Mijn mededeling was dus: als alles werkt deze maand, pas facturen ter betaling te willen ontvangen vanaf augustus. Na 3 dagen nog geen antwoord hierop.
Als ze je een datum opleggen, wanneer de technieker komt, moet je thuis zijn van 09.00 t/m 18.00.anders 49 euro boete!!! Heb dit nu aan hun voorgelegd, een dag voor niets speciaal thuisgebleven.
Hopelijk reageren ze toch nog deze week, met een nieuwe datum of dat ze nog niets weten, van de technieker die geweest zou zijn.
Shock

  • 28 Maart 2011 om 20:39
❌