[Français Français]
[Contact]

NieuwsKoppen België

🔒
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderBase forum

Tablet innloggen op modem [ Digitale radio of televisie storing ]

Het wachtwoord staat inderdaad (afhankelijk van provider en type modem/router) op het apparaat zelf en zal ook middels een apart blaadje of sticker bij de handleiding zijn toegevoegd.

Kijk ook in het configuratie menu van je router. Daar kun je zelf een wachtwoord voor wifi instellen.

  • 12 December 2015 om 10:39

Tablet innloggen op modem [ Digitale radio of televisie storing ]

Ik heb op mijn P.C. draadloos internet.Alles O.K.
Wil nu mijn tablet inloggen,maar krijg steeds volgend antwoord : Saved,secured with WPA
Op de vraag naar wachtwoord onder WPA tik ik het nummer van mijn router in ( 9C24C.... )maar kan geen verbinding maken!
Het password is toch het nummer onderaan op mijn router?of niet? Of zijn er nog andere instellingen?
saeys w.

  • 2 December 2015 om 17:23

Base = ondermaatse service [ Storing ]

Ik heb telefoon met momenten en ook internet, kan ook E-mails ontvangen. Maar heb laatst een nieuwe modem gehad en als ik dat ding niet regelmatig voor 5 minuten afzet, kan ik geen E-mails versturen. Bellen naar Base heeft mij nog niet geholpen.Frown

  • 28 December 2014 om 16:02

betreft router modem draadloos internet [ Algemeen ]

Dat hangt er van af. Als je het modem in bruikleen hebt of huurt dan moet een slecht werkend product vervangen worden.

Ben je eigenaar van het modem dan mogen ze hier kosten voor in rekening brengen. In dat geval ben je misschien voordeliger uit om zelf een geschikt modem aan te schaffen.

  • 7 Augustus 2013 om 09:48

betreft router modem draadloos internet [ Algemeen ]

Mag men nieuwe modem aanrekenen , bij vraag vervangen modem speedtouch die geregeld uitvalt?

graag een antwoord. ze zouden mij ongeveer 80 euro aanrekenen ?

grtn,
Roland

  • 7 Augustus 2013 om 09:06

online bestelling van sim-kaart Base +mededeling Telenet-klanten [ Opleveringsproblemen ]

Bestelling online via BASE onlineshop

Bestelling online geplaatst voor een BASE 29 op 13 mei 2012!!! Gisteren al gebeld naar BASE om te vragen waarom Dynalogic mij maar niet contacteerde.

Ik kreeg het antwoord te wachten tot morgenmiddag (vandaag dus) en moesten zij nog steeds geen contact opgenomen hebben terug te bellen naar de klantendienst. Vandaag teruggebeld naar de klantendienst van BASE COMPANY... Nog steeds geen aanvraag ontvangen.

REDEN: de online bestellingen worden verwerkt door een extern bedrijf AC Assistant en blijkbaar kunnen ze de aanvragen momenteel niet bijbenen. Daarom wacht ik al 10 dagen op mijn contract en activatie. BASE helpdesk kon mijzelf niet verder helpen vermits alle bestellingen eerst verwerkt worden door dit extern bedrijf en zij geen enkele gegevens uitwisselen tot aan de activatie met BASE .

Bij online bestellen moet je 5 euro betalen en in de BASE-shop 15 euro. Volgens de helpdesk van BASE wordt dit bedrag wel in mindering gebracht van je eerste factuur.

Enkele handige tips:

  1. ga langs bij een BASE-shop, bespaart je een hoop kopzorgen. Heb je toch al een bestelling gedaan kunnen ze dit nog altijd crediteren.
  2. Contactgegevens van extern bedrijf (zie vorig bericht) A&C Systems NV - Bleyveldstraat 6 3320 Hoegaarden - T. +32 16213050 - base.support@ac-systems.com
  3. Door het vele werk moet je niet direct een antwoord verwachten op je mail en telefonisch zijn ze ook niet goed bereikbaar, blijkbaar door het grote aantal aanvragen. BASE had mijzelf eerst verkeerd emailadres gegeven tot tweemaal toe


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TIP voor TELENET-klanten die willen overstappen naar BASE!

Doe je aanvraag niet online! 1 grote soep met de levering van de kaart + nummeroverdracht lukt niet via online-aanvraag!!!!

Probleem: Base verstuurt automatisch een aanvraag tot nummeroverdracht naar Telenet.

Normaal gezien moet er een vermelding zijn van het Sim-kaartnummer, het telefoonnummer en de familienaam van de persoon.

Telenet aanvaard echter enkel nummeroverdrachten die waarin een melding gebeurt van het KLANTENNUMMER, telefoonnummer en familienaam van persoon.

Daarom is mijn aanvraag al tot 2 maal toe geweigerd geweest!!!!

Wie denkt online te bestellen uit gemak wanneer ze telenet-klant zijn voor een abonnement bij BASE is er wel degelijk aan voor de moeite!

!!!!!!! Bespaar jezelf de nodige kopzorgen en telefoontjes naar BASE en ga gewoon naar BASE-shop voor een abonnement !!!!!!
  • 25 Juni 2013 om 20:31

Modem Thomson ST706WL [ Hardware instellingen ]

Bedankt voor het terugkoppelen van de oplossing.

  • 6 Maart 2012 om 07:17

Modem Thomson ST706WL [ Hardware instellingen ]

Heb op het net gevonden dat het eventueel aan mijn webbrowser kan liggen.
Ik gebruik altijd internet explorer 8.
Heb nu firefox geinstalleerd en ik kon direct inloggen met het gewone paswoord tele2.

Dit topic mag gesloten worden.

  • 2 Maart 2012 om 14:03

Modem Thomson ST706WL [ Hardware instellingen ]

Bedankt voor je antwoord.
Het lukt echter niet.
Heb reeds verschillende combinaties geprobeerd.
Na de derde poging krijg ik telkens : HTTP/1.0 401 Authorization Required

?????

  • 1 Maart 2012 om 17:46

Modem Thomson ST706WL [ Hardware instellingen ]

Om in te loggen ga je naar http://speedtouch.lan of http://192.168.1.254

Gebruikersnaam/user: Administrator
Wachtwoord/password: leeg laten

Handleiding Thomson SpeedTouch ST706WL, http://downloads....rGuide.pdf

  • 29 Februari 2012 om 09:45

Modem Thomson ST706WL [ Hardware instellingen ]

Ik geraak niet ingelogd in mijn modem.
Gebruikersnaam en paswoord (tele2) werken niet.
Hoe geraak ik in mijn modem?

Alvast dank

  • 28 Februari 2012 om 17:21

Geen network coverage [ Digitale radio of televisie storing ]

Hoi Eva, ik ben niet van Base.

Ik denk dat de zendmast die het dichste bij staat een storing heeft of tijdelijk niet in gebruik is vanwege onderhoud.

Je krijgt nu een zwakker signaal van een andere (verder weg) gelegen zendmast.

Heb je nog een car kit liggen? Dan kun je je telefoon daar op aansluiten en de antenne zo hoog mogelijk plaatsen.

Als alternatief kun je overwegen een andere provider te kiezen. Eén die wel een sterk signaal kan leveren. Vaak hebben de providers een eigen zendmast. Vraag de ervaringen van buren, kennissen en familie.

  • 30 Januari 2012 om 17:20

Geen network coverage [ Digitale radio of televisie storing ]

Hello, ik werk van thuis (Wezembeek-Oppem) en heb gewoonlijk wel netwerk voor mijn GSM (Nokia E5). Maar af en toe valt die uit. Vandaag al hele dag!! 1 streepje als ik buiten ga staan op straat... Als zelstandige kan ik me dit niet permiteren! Graag snel uw reactie. Dank

  • 30 Januari 2012 om 13:27

instellen smartfone Nokia E5-00 [ Algemeen ]

Waarschijnlijk is het smtp.base.be

Gaat de ontvangst van email dan al wel goed?

  • 9 December 2011 om 19:25

instellen smartfone Nokia E5-00 [ Algemeen ]

hallo ,
heb voor mijn vrouw een nieuwe Nokia gekocht en ben al dagen bezig met uit te zoeken , hoe ik hem kan instellen voor het kunnen lezen van mails.
Mijn vrouw heeft een Telenet mail adres en daar hebben we te horen gekregen dat ze voor inkomende mail in.telenet.be moet gebruiken en uitgaand die van Base , maar vind nergens die instellingen terug , moet ik dan out.base.be invoegen of is het een andere , hoop dat jullie me kunnen helpen .
grtjs
wolfton

  • 8 December 2011 om 15:56

Base = ondermaatse service [ Storing ]

Niets is zo frustrerend als niet serieus genomen te worden als klant. Ik hoop voor je dat de volgende provider wel adequaat reageert.

  • 18 Maart 2011 om 16:04

Base = ondermaatse service [ Storing ]

Ik zit al bijna 2 weken zonder telefoon en internet. De telefonische service is van een bijzonder laag niveau en op hun email support adres komen ze weinig verder dan de automatische melding dat ze me binnen de vijf dagen zullen antwoorden... Natuurlijk gaan die vijf dagen gewoon voorbij zonder dat ze antwoorden. Telefonisch beloofden ze me om om 20uur terug te bellen. Om 21u45 heb ik uiteindelijk zelf opnieuw contact opgenomen. Eerst het telefoonnummer invoeren, dan een operator aan de lijn krijgen die opnieuw het telefoonnummer vraagt en daarna een paar vragen zoals welke lichtjes er branden en hoelang mijn kabel is. Je zou van minder ontploffen me dunkt.
Ik heb het gehad en stap over naar een ander provider!

  • 18 Maart 2011 om 14:05

Opnieuw storing? [ Storing ]

Geachte,

mijn ouders in Oostende hebben sinds gisteren (16.2.2011) storingen in internet en telefonie nl. vele uren wegvallen van internet.
Graag zou ik weten of dit een algemene storing is en wanneer het opgelost zal zijn.

Met vriendelijke groet,

Logne

  • 17 Februari 2011 om 16:02

Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar [ Klaagmuur ]

Het vlaamse tv programma Basta neemt Telecom Provider Mobistar goed in de maling.

Een zeer geslaagde grap met Mobistar.

YouTube Video


Geef uw mening in de enquête of post commentaar hieronder.

  • 13 Januari 2011 om 17:05
❌